|
Współpraca Biura Rachunkowego z Klientem oparta
jest na
pisemnej umowie, która szczegółowo określa zakres
świadczonych usług, sposób dostarczania
dokumentów oraz
zasady ustalania wynagrodzenia Biura. Wszelkie zmiany dokonywane są
wyłącznie poprzez podpisanie odpowiedniego aneksu do pierwotnej umowy, przynajmniej z 1 miesięcznym wyprzedzeniem.
Dokumenty przeznaczone do księgowania dostarczane
są
przez Klienta do siedziby Biura. Na życzenie Kontrahenta, możliwy jest
bezpłatny odbiór dokumentów z miejsca dla
niego dogodnego (np. siedziba firmy lub miejsce
prowadzenia
działalności).
Częstotliwość dostarczania dokumentów określona zostaje w
umowie
współpracy. Analogiczne zasady dotyczą odbioru
(lub
dostarczenia do Klienta) deklaracji, zestawień i sprawozdań.
W ramach ustalonego w umowie wynagrodzenia podmiot
obsługiwany przez Biuro ma prawo do bezpłatnych konsultacji osobistych,
telefonicznych lub za pośrednictwem poczty internetowej. Zakres
konsultacji dotyczy przedmiotu działalności gospodarczej Klienta.
Biuro Rachunkowe LEDGER w ramach podpisanej
umowy
wspiera swoich klientów w trakcie ewentualnych kontroli
skarbowych, ZUS i innych uprawnionych instytucji. Wraz z Państwem
przygotowujemy wszelkie wyjaśnienia oraz pisma na każdym etapie
postępowania kontrolnego.
|
|
|